donderdag 24 oktober 2013

Gebruik al jaren Detox Voetenbad

Het is oké om het detox voetenbad (Ik gebruik bio energiser) jarenlang te gebruiken. Ik zie dat ik dit blog in 2007 gestarte ben. Dus ik ben in 2007 begonnen met het gebruiken van het Bio-Energiser Detox Voetenbad.

Aanvankelijk gebruikte ik het voetenbad heel regelmatig, waarna er soms een tijdje de klad in kwam. Toch heb ik meestal vrij regelmatig ontgift met het detox voetenbad. Ik heb geen onderzoek gedaan naar hoe het gaat met mensen die jarenlang detoxen met een voetenbad. Ik heb alleen mijn eigen ervaring.

Meestal gebruik ik het voetenbad eens in de drie maanden en dan doe ik een kuurtje van 4-6 keer een detox voetenbad in een periode van 2 tot 3 weken. Meestal is het water in het begin behoorlijk vies. Maar na een paar keer wordt het lichter van kleur. Je weet dat het water niet vies wordt van directe gifstoffen die uit je lichaam in het water komen. De stoffen die uit je lichaam komen in het zweet van je voeten gaan een reactie aan met het zoute water doordat er een elektrisch stroompje door het zoute water gaat.

Ik voel een lichte tinteling in mijn onderbenen als ik met mijn voeten in het bad zit. Niet iedereen voelt zo'n soort tintelingen, maar sommige mensen voelen het zelfs tot aan hun heupen. Daardoor ben ik ervan overtuigd dat er ook werkelijk iets gebeurt als ik met mijn voeten in de bio-energiser zit.


Geen opmerkingen: